من چگونه میتوانم میکروبلیدینگ یاد بگیریم؟

من چگونه میتوانم میکروبلیدینگ یاد بگیریم؟

من چگونه میکروبلیدینگ ابرو یاد بگیریم؟

من میخوام میکروبلیدینگ رو یاد بگیرم مبتدی هستم اول باید چیکار کنم؟

قلم بلید بگیرم ؟

سوزنی که میخوام باهاش کار کنم چه شماره ای باید باشد؟

و همینطور رنگی که میخوام باهاش کار کنم راهنمایی کنید ؟ 🙏🙏🙏

(سوال یکی از کاربران سایت و پاسخ آن توسط یکی از پیگمنترها)

پاسخ۱: سلام مگر بدون آموزش میشود میکروبلیدینگ یاد بگیرید، شوخی تون گرفته، کلی اصول و قواعد دارد، میکروبلیدینگ که فقط چندتا خط انداختن توی ابرو نیست، پیشنهاد میکنم حتما پیش یک مربی خوب اموزش ببینید.

پاسخ ۲: سلام عزیزم، اگر واقعا علاقه مند به این شغل هستید باید حداقل دوره های فنی و حرفه ای رو بگذرونید و اگر هم بخواهید این کار و ادامه بدید باید دوره های پیشرفته تر هم دوره ببینید تا از بازار کار پس زده نشید.

رشته آرایش دائم پر ریسک ترین و خطرناک ترین رشته آرایشی است .یک ماه پیش یکی از همکارانمون که من میشناسم بخاطر آسیب به چهره مشتری دستگیر شد باید ۱۳۰ میلیون دیه و خسارت پرداخت کند.

 

یک هاشور ابرو خیلی خیلی مزخرف و بد و بدون آموزش 👇

هر کی باشه شکایت میکنه حتی خو شما . 👇

پس انصاف را جلوتون بزارید برید به صورت اصولی در یک آموزشگاه معتبر، آموزش ببینید تا هم خود و هم دیگران را به مشکل بر خورید.👇

هاشور ابرو بد

این هم بگم که این خانم مدرک داشت و دوره دیده بود و آموزش هم میداد. 😊

اینو گفتم که در جریان باشید این کار به راحتی کلیپ هایی که با چشم میبینید نیست و فکر نکنید با یک تیغ و قلم میشه صورت مردم و دفتر نقاشی کرد.

اگر بدون آموزش کار کنید جدا از آسیبی که به زیبایی دائم مشتری وارد میشود میتونه به روح و زندگی خودتون هم آسیب بزنه اگر هم تصمیم گرفتید آموزش ببینید عجله نکنید و حسابی تحقیق کنید پیش مربی خوب و یک آموزشگاه آرایشگری معتبر فغنی حرفه ای برید.

 

من چگونه میتوانم میکروبلیدینگ یاد بگیریم؟

 

منتشرشده توسط

مرکز آموزش آرایشگری زنانه

لیست آموزشگاه های آرایش و پیرایش زنانه در تهران با ارائه مدرک رسمی فنی و حرفه ای کار و دانش و مدرک بین المللی معتبر در 16 کشور دنیا *** آموزشگاه آرایشگری مدیریت:خانم راست پسند ** آدرس: تهران , خیابان پیروزی,خیابان پنجم نیروی هوایی, ** آموزشگاه آرایشگری غرب تهران -شهرک ولیعصر - ***بهترین مراقبت و زیبایی *** آموزشگاه آرایش و پیرایش زنانه ** دیپلم آرایشگری زنانه ، هزینه آموزش آرایشگری

3 دیدگاه در “من چگونه میتوانم میکروبلیدینگ یاد بگیریم؟”

  1. سلام
    من وقتی خطوط میکروبلیدنگ رو تکرارمیکنم؛ خطوط ام ظرافت شو از دست میده و بعد ۱۰روز کاملا خطوط ام پاک میشه ! میشه راهنمایی کنید
    مارک رنگ م کی پی هستش

    1. چون دقیقا روی خطوط اولیه تکرار نمیکنید باعث میشه ظرافت شو از دست بده، و علت پاک شدن خطوط هم میتونه این باشه که خیلی سطحی کار میکنید، یا رنگ تون کیفیت خوبی نداشته باشه یا اینکه هنگام کار پوست مشتری رو محکم از سه جهت نمیکشید.
      علل مختلفی داره .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *